Vormgever | Delano Brasz & Max de Moor |
Opdrachtgever | Michiel Hardy / Scalda Horeca |
Schooljaar | 2022 – 2023 |
De horeca opleidingen van Scalda in Middelburg runnen een opleidingsrestaurant met studenten. Iedereen kan een tafeltje reserveren, vooral in periodes met examens.
Van strandtent-feel tot chique dineren, ze kunnen het allemaal draaien in het restaurant in Middelburg. De vorige naam, PUUR, paste niet meer goed bij deze verschillende stijlen die ze de studenten willen laten ervaren en waarin ze de studenten willen laten leren. Daar is een nieuwe naam voor bedacht: JongLeert.
Deze nieuwe naam geeft in een oogopslag weer dat het gaat om jongeren die leren en die aangeeft dat het om een omgeving gaat waarin studenten veel tegelijk op hun bordje krijgen.
Voor deze nieuwe naam werd Delano gevraagd om een nieuwe logo te ontwerpen met bijpassende huisstijl. Aan Max werd gevraagd om een promofilm te bedenken en realiseren die weergeeft dat ze werken met lokale producten van lokale ondernemers.